HÍREK

Tantestületi kirándulás

2017.június 26. hétfő, Rozsnyó

Nevelőtestületünk június 26-án a felvidéki Rozsnyóba és környékére látogatott, ahol egy csodálatos napot tölthettünk el együtt. Csoportunkat a rozsnyói Szalézi közösség egyik papja fogadta, aki határtalan kedvességgel és lelkesedéssel mutatta be nekünk a belváros szépségeit és a püspöki palotát, ahol szent II. János Pál pápa is vendégeskedett egykor. Délelőtt a belvárosi római katolikus templomban szentmisén vettünk részt, majd egy finom ebédet fogyasztottunk el együtt. Délután utunkat Krasznahorka felé vettük, ahol megtekintettük gróf Andrássy Dénes és neje, Franciska mauzóleumát. A nagy melegben kellemesen hűsültünk a tornagörgői vízesésnél és megtekintettük a falu római katolikus templomát is, ahol a vidék csendjében megérezhettük Isten felénk áradó határtalan szeretetét. Napunkat a szádalmási Granarium vendégházban zártuk, ahol fenséges vacsorával és finom borokkal vártak bennünket.

Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani iskolánk fenntartójának, a Szalézi Szent Ferenc Rendnek, hogy lehetővé tették számunkra ezt a csodálatos kikapcsolódási lehetőséget. Isten áldja kedves mindannyiukat.